Always in my heart.

Ny dag, nya tag. Idag har vi föreläsning mellan 13-16 vilket är lite segt. Föredrar att ha föreläsningar på förmiddagen dels för att jag är mycket piggare och dels för att jag slipper komma hem så sent. Idag blir det alltså ytterligare en föreläsning om politiken, min bästa vän. Men jag ska försöka göra så gott jag kan för att få in något i min tröga lilla skalle. Den här veckan MÅSTE jag plugga om jag ska ha någon chans på tentan.

Jag är förresten kär i Azerbaijans euorivisions-bidrag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det någon som är en riktig sötnos, jag snackar sötaste chokladpralin, så är det väl ändå du!? Klart vi ska festa när du kommer upp :) bestämmt nått när du kommer nästa gång? Och jag ser fram emot The Rock ;) PUSSPUSS!!!

2009-03-16 @ 19:08:46
URL: http://hannaefraimsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0