Enkelbiljett till Emmaboda.

Snön vräker ner men jag är åtminstone hemma igen. Det har varit en skön minisemester. Jag har inte gjort ett skit. Jag har sovit, glott på tv, shoppat lite, bastat, ätit god mat och umgåtts med mamma och pappa så klart. Hemvistelsen var välbehövlig och nu har jag återigen lite ny energi som ska förbrukas.

Jag kom hem för en stund sedan. Det var skitväder hela vägen ner hit och jag hoppas att det går bra för pappa att köra hem nu när det börjar mörkna. Vi var och handlade en sväng och nu sitter jag återigen här. Jag ska käka lite pirog och titta på ett eller två avsnitt av SeaQuest. Sen ska jag uppdatera bloggen lite om stockholmsresan tänkte jag och dessutom tänkte jag avslöja något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0