Laugh it all of in your face.

Dagen har varit rätt meningslös. Jag åkte in till Kalmar vid halv 11. Gick till Baronen och fördrev tiden. Hittade jättefina shorts på Gina och dom hade även fått in min tröja igen. Jag önskar att jag hade pengar just nu. Jag åt en snabblunch på donken också och sedan åkte jag till skolan för kontrollbordsgenomgång. Tusen knappar, tusen saker att hålla reda på. Jag kommer virra bort mig totalt.

Jag lyssnar på musik just nu. Låten heter The Kill och bandet heter 30 seconds to mars. Lyssna på den mina vänner. Det är en väldigt bra låt att avreagera sig till. Love it! Förutom det så lagar jag mat. Egengjord klyftpotatis med massor av havssalt och kycklingfilé blir det idag.

Kommentarer
Postat av: elina

ååh vilken god mat!! :-D

2009-05-11 @ 17:52:42
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Em

Tävling i min blogg, om en mobiltelefon från Sony Ericsson. kika in!

2009-05-12 @ 17:14:03
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0