Allt blir inte som man tänkt sig

Den där veckoplaneringen till exempel. Det har gått åt pipsvängen med den rakt igenom. Haha! Men så kan det gå ibland, det bästa med att vara i princip ledig och ha hur mycket tid som helst är att man kan skjuta på saker rätt ordentligt, nackdelen är väl att man gör just det. Skjuter upp det.

Idag ska jag i alla fall städa lägenheten och sedan ska jag ut i det fina vädret en stund och se om jag kan få någon färg. Lite färg har jag fått men den är ojämn.. så klart. Vi får se vad det går att göra åt den. Ska även dra mig ner till systembolaget för att inhandla midsommarens dricka. Sedan väntar jag fortfarande ivrigt på att SATC-boxen ska dimpa ner i brevlådan..

Kommentarer
Postat av: Jonna

De va ju jag som ville låna, skrev jag inte de /Jonna

2010-06-24 @ 14:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0