Det är inte lätt alla gånger

Det började redan igår kväll. Jag kunde inte andas ordentligt. Jag andades och andades men fick inte tillräckligt mycket luft. Det medförde att jag sov väldigt dåligt inatt. Det blev kanske fyra timmar totalt. Jag vaknade trött, snoozade för länge men kom iväg till skolan. När jag kom hem gick jag till affären för att handla lite smågrejer. När jag kommer utanför dörrarna ser jag att det har börjat spöregna. Så lilla jag fick gå i regnet. Nu är jag lagom glad.

Vi hade kursintroduktion för ekonomijournalistiken idag och ska jag vara ärlig så kan kursen nog bli rätt intressant :) Jag och Hanna, eventuellt Jonna. Ska göra ett grävjobb om ett företag. Kan bli intressant. Känns även skönt att få ha en lite mer teoretisk kurs efter alla praktiska vi har haft.

Nu ska jag städa lite och ikväll börjar äntligen Top Model igen. Ska ni också titta? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0