De småländska skogarna, än en gång

Nu är jag hemma i Småland igen efter en minst sagt slapp helg. Jag har inte gjort mycket annat än att titta på film och bara ta det lugnt. Det har varit riktigt skönt och jag känner mig rätt utvilad. Synd att vädret har varit så trisst bara.. Dimmigt och kallt i princip hela helgen. Igår tittade solen fram och det var riktigt varmt ute. Det tackar jag för. Idag är dock kylan tillbaka igen. Brr..

Jag känner mig rätt stressad också. Jag borde ha öppnat min kurslitteratur för längesen.. men dom ligger oöppnade. Idag hittade jag dessutom den tredje och sista boken för denna kurs i brevlådan. Ännu mer ångest. Ännu mer ångest får jag dessutom när jag tänker på körkortsteorin. JAG MÅSTE TA TAG I DEN OCH DET NU! Jag vill ju ha mitt körkort i sommar.. Gah, jag hatar att trafikskolan i Emmaboda verkar köra sitt egna race.. But hey.. Mitt körkort ligger i min plånbok snart. I hope.

Nu ska jag cykla till affären och köpa lite juice och mjölk. Sen ska jag titta på några avsnitt av Glee som jag inte har sett ännu och sedan blir det väl en dusch. Hoppas få höra något från M idag också, jag har inte gjort det på ett par dagar nu. Men det återstår att se. Jag hoppas att ni har haft en bra helg i alla fall :)

Såg ju på lite film i helgen. Tänkte bjuda på lite betyg :)

The Descent: Part II VVVVV
Paranormal Activity VVVVV
The Princess and The Frog VVVVV
The Fourth Kind VVVVV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0