100 frågor.

001. Tre namn jag lyssnar till: Zandra, Mumin och öhm.. jag kallas inget mer :/
002. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag alltid försöker finnas för mina vänner.
003. Någonting jag inte tycker om med mig själv: En självklarhet - vikten.
004. Detta är jag rädd för: Åska, myror.
005. Tre saker jag vill ha varje dag: Sömn, mat och Rickard.
006. Tre saker jag absolut inte kan göra: Prata japanska, bita mig i tån och stå på händerna.
007. Detta tycker jag om att göra: Skriva, lyssna på musik och gosa med Rickard.
008. Detta vill jag göra just nu: Gosa med Rickard, det var faktiskt flera dagar sen nu :(
009. Bästa känslan: Att vara kär, helt klart.
010. Värsta känslan: Stress.
011. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Ömhet.
012. Är jag kär just nu: Jag är jättekär :D <3
013. Jag vill gifta mig: Ja, någon gång.
014. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, bli rik och åka limousine.
015. Min käraste ägodel: Datorn.
016. Något jag vill ha i present: Smycken, ny mobil eller pengar.
017. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor och myströja.
018. Favoritkläder: Mjukisar <3
019. Favoritdjur: Hund och katt.
020. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, Singer/Songwriter, Pop.
021. Favoritlåt just nu: Timbaland - Miscommunicaton.
022. Roligaste ämne i skolan: Textkommunikation.
023. Tråkigaste ämne i skolan: Mediekommunikation.
024. Stjärntecken: 16.11.89 - gissa?!
025. En bok jag gillar: Spökflickan.
026. En film jag älskar: Eragon.
027. Favorittv-program: Grey's Anatomy, Ghost Whisperer, Bones och Kyle XY
028. Favoritdoft: DKNY
029. Detta äter jag gärna: Kebab, kyckling och pasta.
030. Dricker helst: Jos, te.
031. Favoritgodis: Choklad, surisar och saltisar!
032. Hit vill jag gärna åka på semester: Karibien.
033. Färg på mina ögon: Blåa såklart
034. Min längd: 169cm.
035. Jag spelar: Ingenting just nu.
036. Person jag beundrar: Rickard.
037. Så här bor jag: I en liten etta på 36kvm.
038. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga - plastblommar is teh shit!
039. Det här tänder mig: Hemlis ^^
040. Det här gör mig avtänd: Öhm :O vet inte faktiskt, typ.. snor? :P
041. Favoritfärg: Grå, svart.
042. Favoritcitat: Finns ju så många bra!
043. En hemlighet jag vet: Om jag berättar det måste jag döda dig.
044. Bästa present jag fått: Oj! Antingen mitt halsband av Rickard eller plattången.
045. Senast köpta skiva: Öhm, det minns jag inte ens ;S
046. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina läppar och ögon.
047. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Resten i princip.
048. Udda förmåga/egenskap: Inte en blekaste aning.
049. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En mullvad, dom är så söta!
050. Vad lyssnar du på just nu: Sabaton - Primo Victoria.
051. Vad har du gjort/ska du göra idag: Jag har jobbat och sen ska jag kanske se på film.
052. Var är dina föräldrar födda: I Finland.
053. Vad är det senaste du installerade på datorn: Diner Dash - Hometown Hero.
054. Vilken är din favoritrestaurang: Kronmunken här i Mönsterås är det inget fel på alls!
055. När badade du i en pool senast: Öhm, för länge sen!
056. Har du varit med i någon skolpjäs: Ja, i högstadiet.
057. Hur många barn vill du ha: Två blir nog alldeles utmärkt.
058. Vilken musikstil tycker du mest illa om: Dansband.
059. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet: Nej.
060. Vad har du för TV-kanaler: Tillräckligt för att jag ska vara nöjd.
061. Har du åkt moped någon gång: Jadå.
062. Har du busringt någon gång: Jepps.
063. Har du fått felparkeringsböter: Nej, jag har inte körkort ens.
064. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm: Ja! I alla fall fallskärm.
065. Vilken är den plats längst bort som du har besökt: Turkiet tror jag.
066. Har du en egen trädgård: Nej.
067. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier: Typ.. jag vet inte.
068. Kan du alla orden i nationalsången: Ja, typ.
069. Badkar eller duschkabin: Badkar, men duschkabin går också bra.
070. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden: Eh, vet inte riktigt.
071. Favoritpizza: El Taco på ATA.
072. Chips eller popcorn: Chips.
073. Vilken färg på läppstift använder du: Använder inte läppstift.
074. Har du rökt jordnötsskal någon gång: Nej? Haha.
075. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling: Too ugly for that :P
076. Apelsin- eller äppeljuice: Det går i perioder.
077. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni: Familjen, entrecôte med potatisgratäng.
078. Favoritchoklad: Mincrisp! Fast all choklad är supergod.
079. När röstade du senast: Öhm, någongång i början av idol x)
080. När åt du en hemodlad tomat sist: När jag var liten någon gång.
081. Har du vunnit en prispokal någon gång: Japp, flera faktiskt.
082. Är du bra på matlagning: Ja, det tycker jag allt :]
083. Klarar du att tanka själv: Bil? Nej, eller jag vet inte, kan väl inte vara så svårt.
084. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv: Nej.
085. Pepsi eller Coca Cola: Cola tror jag.
086. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb: Nej.
087. Vad var det senaste du handlade: Kakor, juleskum och frukost.
088. Har du kräkts offentligt: Ja, när jag var mindre.
089. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Mångmiljardär, jag har hittat min kärlek redan :]
090. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae, tveksamt.
091. Har du ringt något betalnummer: Tror inte det.
092. Kan man vara vän med sitt ex: Oftast inte, men ibland så.
093. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Oj, jag har nog aldrig besökt någon, bara legat inne själv.
094. Hade du mycket hår som liten bebis: Ja, jag var ett troll ^^
095. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Inget tror jag.
096. Vad har du i din väska: Mobil, plånbok, vattenflaska och vantar typ.
097. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Pussar på Rickard *^_____^*
098. Vad är du tacksam för idag: Att Rickard hade bäddat sängen ^^
099. Vem tipsade dig om denna lista: Rickard.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Jag struntar i vilket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0