Bored.

Har du pojkvän/flickvän? Ja, det har jag.
Är du kär? Super <3
Hur tidigt stiger du upp? På vardagarna runt 7, på helger senare.
Vem/vilka vet mest om dig? Rickard, Josephine.
Gillar du att slåss? Nej inte direkt.
Vad ska du göra ikväll? Packa och förhoppningsvis umgås med Rickard.
Har du utländska föräldrar? Yes, dom är från finland båda två.
Var har du ont? I axlarna just nu.
Är du bra på att måla? Njae, det vill jag inte påstå.
Vem kramade du senast? Evis.
Vad längtar du till? Bättre tider? Näe jag vet inte.
Vad heter dina husdjur? Jag har inga husdjur.
Har du körkort? Nej, inte än.
Favoritgodis? Choklad <3
Morgon- eller nattmänniska? Någonting i mitten.
Sparare eller slösare? Både och, beroende på situation.
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet.
Bio eller promenad? Bio.
Är du kittlig? För kittlig.
Rädd för insekter? Myror i alla fall.
Anser du att du är stark? Fysiskt eller psykiskt?

Kommentarer
Postat av: emilia.

vilken fin blogg du har du!

2007-12-06 @ 11:59:26
URL: http://imilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0