Follow me down to the valley.

Idag har det varit en grymt stressig dag. Den började med att jag skulle gå runt till olika myndigheter och gräva i deras diariearkiv. Jag gick till länsstyrelsen, kommunkansliet samt miljökontoret. Hittade väl inte direkt något superintressant och jag kan nästan nu intyga att jag INTE tänker hålla på med kommunala handlingar när jag börjar arbeta som journalist. Anyway.. Vi skulle skriva nyheter om det vi hittade och nästa vecka är det examination. Imorgon är det deadline och jag är som tur var klar med texterna. Imorgon har vi bara en presskonferens mellan 9-10 och sedan deadline för ett text baserad på konferensen till klockan 12 sen är det en ljuvlig helg som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0