Journalistik och samhälle I.

Idag börjar vår nya kurs journalistik och samhälle I. Kan väl inte säga att jag är speciellt förväntansfull. Förväntar mig mer att det här kommer att bli en grymt jobbigt kurs som jag kommer få slita ihjäl mig för att förstå någonting av. Men ibland lär man ju ha såna kurser också antar jag. Böckerna är i alla fall fixade så jag behöver inte oroa mig för det, mer över om jag kommer läsa tillräckligt i dom eller inte.. Jag är rätt nervös faktiskt. Att läsa kurslitteratur är inte min starka sida, jag föredrar föreläsningarna. Dock behöver vi hänga med i böckerna ordentligt denna gång för att fixa tentan.. great. Vi får hoppas att lärarna är någorlunda bra åtminstone. Håll tummen. Nu ska jag ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0