Politiken och jag är ovänner.

Det har vi varit enda sen kursstarten och imorgon är det officiellt sett över. I alla fall fram till omtentan. Det ska bli så jävla skönt. Jag ska göra en massa saker jag inte haft tillfälle att göra i helgen. Träna, se på Grey's Anatomy och Heroes, fixa med en ny bloggdesign, städa, tvätta. Det kanske inte låter så kul men en sak kan jag lova er, det är grymt mycket roligare än att läsa politik. Nu ska jag sätta mig i sängen och läsa igenom anteckningarna och gå igenom EU en gång till sen får det fan vara. Palla lägga ner tid på något man ändå inte förstår sig på.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag håller med dig! denna kursen var hemskt =/



Förresten, har du sett schemat för nästa kurs? man blir mörkrädd...

2009-03-26 @ 18:51:22
URL: http://emeralds.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi var i Pipa, i december 2008 :) vart var du?!

2009-03-26 @ 22:12:00
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0