Ännu mer klagomål.

Jag önskar att det vore lättare att gå vidare. Men det är det inte. Jag önskar att jag kunde glömma allt vi gjort och ersätta det med någonting nytt, men det går inte. Jag önskar att jag vore stark nog att ta det med en klackspark, men det är jag inte. Ingenting är lätt för mig, inte när det gäller det här. Jag önskar att det fanns någon trolldryck, som hjälpte mig att radera allting temporärt, för att sedan kunna plocka fram det i framtiden och se allting på ett annorlunda sätt, ett bra sätt. För just nu kan jag bara se allting ur en dålig synvinkel och det vill jag inte. Men jag är inte stark nog att se allting ur en bra synvinkel. Men jag hoppas att den kommer. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0