'Cause you don't love me no more.

Jag känner mig så jävla tom.

Jag mår dåligt. Allt detta tär på mig så jävla hårt. Hur kan man tröttna på någon man säger sig älska? Vad har jag gjort för att förtjäna det? Det vet nog alla utom jag. Jag vill inte skriva om mina bekymmer så här öppet egentligen, men jag har fan ingen annan att prata med just nu och varför ska jag göra en privat blogg där bara mina nära och kära kan läsa? En privat blogg är väl ändå en privat blogg. Vi får se vad jag hittar på. Det enda jag vet just nu är att livet inte känns speciellt värt att leva och det kommer det nog inte göra förrän han säger att han älskar mig igen. Fram tills dess ska jag sitta och klura ut en ny design. Har märkt att rosa är rätt jobbigt, i alla fall för en del. Jag funderar på grönt eller brunt, lite juligt sådär. Tack för mig. Vi hörs nog senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0