Dålig stund.

Nu har jag precis ätit mat. Evis är kanonbra på att laga mat, jag ÄLSKAR verkligen hennes mat. Idag erbjöds det pastasås med allt möjligt i, creme fraiche, paprika, majs, svamp, bacon, röd lök m.m = JÄTTEGOTT. Jag känner att jag mår lite bättre nu. Deppet liksom bara försvann, vilket är väldigt skönt. Men en kram skulle inte sitta fel i alla fall. Jag får nog tigga lite mys ikväll minsann.

Dagarna som följer så händer det en del. Imorgon ska jag till Bröllopsbutiken och snacka trender inom vårens bröllopskläder och sen senare på eftermiddagen ska jag till GlamNails och diskutera lite med Rebecka. Det innebär att jag ska jobba kväll imorgon. På torsdag ska jag till Mats Nordell och se efter vad han pysslar med och allt detta slutar ju med en text inför nästa nr. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0