Godmorgon.

Ännu en natt och du jagar mig i mina drömmar. Kan du sluta?

Jag ser att du har tagit bort min länk, jag antar att det är jag som aldrig mer ska höra av mig. Återigen är det jag som har gjort fel - enligt dig. Återigen ger du mig skit för något någon annan skrivit. Är inte det lite fel? Och förresten, var det inte som jag sa? Att jag får dig att må sämre? Sluta förneka allt nu. Det är inte en jävla massa faktorer som spelar roll. Hur kommer det sig att allting kommer en dag efter att du dumpat mig? Det är inget jävla sammanträffande.

Men sen får jag ju inte glömma att det var du som inte ville ha mig längre.
Det var jag som inte dög i dina blåa ögon, det var jag som inte var tillräckligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0