Har ni inget liv?

Jag läste alldeles nyss ett av Lovingnurse blogginlägg där hon tog upp det här med att hacka ner på människor. I det här fallet var det Isabella Löwengrip, Kenza och Stina-Lee hon nämnde. Hon skrev om hur människor kunde skriva till henne och be henne att inte gå inte och läsa deras bloggar (eller om hon gjorde det skulle hon isåfall lämna en elak kommentar). Hela frågeställningen grundades på en enda fråga - Varför? Och jag håller med. Vem ger er rätten att klanka ner på människor ni inte ens känner bara för att de inte tycker likadant som er? Ja jag vet att man inte kan tycka likadant och att alla har rätt till sin åsikt. Men det är väl ändå skillnad på åsikter och skitonödiga kommentarer?

Jag läser varken Isabellas eller Kenzaz blogg, men jag läser Stina-Lees. Varför? Jo för att hon är så jävla ball och egen! (förövrigt så är Isabella och Kenza väldigt egna också). Ingen av dem bryr sig om elaka kommentarer, det har nog blivit vardagsmat att ignorera dem. Härom dagen hade Stina-Lee skrivit ett inlägg om droger och hur dåligt och illa det påverkade människor som nyttjade dem. Hon blev påhoppad på en gång om hur dum i huvudet hon var och att hon inte visste vad hon pratade om. Vadå? Kan någon här ställa sig upp och säga att droger inte påverkar oss negativt? För fan, väx upp. Droger påverkar oss, både psykiskt och fysiskt och det negativt. Hur kan heroin, kokain och LSD på något sätt vara bra?! Jag håller verkligen med Stina-Lee, människor som anser att droger är positiva för oss människor, ÄR pantade i huvudet.

Nu nämnde jag ju i och för sig att alla människor har rätt till sin egen åsikt, och så är det. Men vi har inte rätt att klanka ner på någon annans åsikter. Alla har rätt att tycka vad man vill. Jag påstår inget annat. Jag tycker bara det är extremt barnsligt av folk som läser andras bloggar att komma med så dumma kommentarer, har ni inget bättre för er, har ni ett så dåligt liv själva att ni måste kalla människor ni inte känner för idioter? Vart är världen på väg?

Jag vill passa på att slå ett slag för alla bloggare som ignorerar dessa pundhuvuden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0