It's oh so quiet.

Pepparkakor

All I want for Christmas is you.


Igår åkte jag som jag talat om tidigare hem till Linda. Men först var vi ju på Kupolen, jag köpte de sista julklapparna och jag köpte även väskan som jag tittat på ett bra tag nu. Trots att jag inte riktigt hade råd kände jag att jag skulle ångra mig om jag inte köpte den. När vi kom hem till Linda så bakade vi pepparkakor, det var både roligt och jävligt gott. Jag skulle kunna smälla i mig en hel pepparkaksdeg tror jag, så gott är det, haha! Och idag när vi vaknat till så glaserade vi dom (reslutatet ser ni ovan). Jag och Linda åkte till Falun, det var meningen att vi skulle simma men det orkade vi inte så vi lagade mat och tittade på Cribs på MTV, dög lika fint det. Nu har hon åkt hem och jag väntar på att Malin ska dyka upp, det är alltid trevligt att umgås med henne. Klockan åtta är det Legally Blonde som gäller, tror jag om jag inte hittar på något annat, men det tror jag inte. Ska i alla fall dricka lite glögg ikväll, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0