Jobbigt.

Det var jobbigt i skolan idag. Jag hade mest av allt bara varit hemma. Men jag fick i alla fall lite julklappspengar av skolan, hela tusen kronor. Så på torsdag ska jag åka in till Borlänge, möta upp Linda som förhoppningsvis klarar sitt teoriprov och sedan ska vi till Kupolen och köpa julklappar för att efter det åka hem till mig. Jag behöver så mycket som möjligt att göra, för att slippa tänka på det som är jobbigt. Jag tycker inte om att vara singel, jag tycker inte om att vara ensam. Jag vill ha något jag inte kan få, jag vill ha Rickard. Men det går inte, jag kan nästan inte förstå det. Eller nej, jag kan inte förstå det. Jag kommer aldrig mer att se honom igen, sucks..

Fan för kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0