Julshopping.

Idag har det varit full rulle fram till nu. Efter skolan åkte jag och Sanna till Kupolen för att handla lite julklappar. Jag hittade det mesta, har någon julklapp kvar som jag ska köpa imorgon när jag och Linda åker dit. Det var i alla fall väldigt kul att umgås med Sanna igen och vi pratade om varför vi inte har umgåtts på evigheter, ingen av oss hade något direkt svar, bara det att båda tänkt på det rätt mycket. Jag, Sanna och Jonna umgicks massor i ettan, vi var hur tajta som helst och sen blev det som det blir för nästan alla, att man växte ifrån varandra med tiden. I början av tvåan umgicks vi inte alls med varandra, men som tur va så gör vi det nu, tyvärr blir det inte ofta alls. I alla fall! Julklappar fixade, nu ska jag bara hitta en till typ och sedan ska jag slå in dem. Måste köpa julklappssnören bara så att jag kan slå in dem korrekt.

Efter att jag har kommit hem så drog jag en sväng till Malin och Glenn. Tilda hade växt hur mycket som helst och nu sitter hon alldeles själv och hon kan verkligen inte sluta att le. Hur söt som helst. Fast jag tror att jag kallade henne Ebba lite för mycket, blir lätt så, jag saknar det lilla trollet. Jag saknar allt faktiskt. Det är svårt och det gör ont. Men jag är nog ute ur hans liv nu, kanske inte glömd, men ute. Jag borde inte älta, men det gör jag. Det var ju faktiskt inte det här jag ville, utan det han ville. Nog om det.

Imorgon ska jag som tidigare nämnt åka till Kupolen med Linda igen och handla in det sista, sedan ska vi hem till henne och julbaka litegrann, ska bli hur mysigt som helst. Funderar på att bränna en julskiva så att julstämningen kommer igång ordentligt! Jag sover där sen och i övermorgon åker vi förmodligen in hit och simmar eller hittar på något annat. Det märks.

I can do what she can do so much better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0