Stannar hemma.

Precis som förra året så tänker jag stanna hemma ikväll. Tråkig tjej tycker säkert en del av er. Men jag är ingen partyprisse. Jag föredrar att sitta hemma och ta det lugnt - det har jag alltid gjort. Dessutom dricker jag mig inte stupfull som alla andra gör på nyår och skulle jag då vara ute med kompisar skulle det resultera i att jag får ta hand om dom och det vill jag inte göra. Därför tänker jag ikväll äta god mat, bada bastu och ta mig en cider eller två och umgås med mina föräldrar och kolla på tv. Boring? Kanske, men det är så jag är som person.

Take it or leave it.

Till alla andra så hoppas jag att ni får en bra kväll och
en bra start på det nya året med bakfylla och minnesluckor :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0