Vitlök, gott men ofräscht.

Vi har precis ätit middag. Fläskfilé med dragonsås, vitlökssmör och skruvpotatis. Riktigt gott, men jag måste erkänna att eftersmaken av vitlöken inte är allt för fräscht. Tur att jag inte behöver oroa mig för att lukta illa. När man är singel och är hos sina föräldrar får man lukta bäst man vill, haha! Men jag tänker ändå gå och borsta tänderna och spraya lite parfym för min egen skull innan vi åker ner till stugan och bastar, that's for sure. Euhm.. Vad mer, inget mer egentligen. Just det! Jag satt och lyssnade på MTV, dom spelade årets låtar och när Avril Lavignes låt "When you're gone" spelades gjorde jag inte annat än att börja grina, så typiskt mig! Men den stämmer in så väl på allting, jag önskar verkligen att det inte hade blivit som det till sist blev. Men jag ska kämpa. Det var allt för den här stunden. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0