You're my disguise.

Idag har det inte varit någon speciell dag alls. Jag vaknade imorse, otroligt trött. Som jag redan har nämnt. Jag åkte in till skolan, träffade Heléne för första gången på sju veckor. Kändes skönt! Vi gjorde lite arbete och sedan gick vi och åt, för att sedan ta bussen hem. Jag kom hem, la mig i soffan och somnade, sov i tre timmar och nu funderar jag på vad jag ska göra för middag åt mig själv. Jag är inte speciellt hungrig, men jag måste väl få i mig något antar jag. Funderar på om jag ska börja packa också, men jag tror jag sparar det till imorgon.

Imorgon i skolan ska vi förresten baka pepparkakshus, ska väl bli roligt antar jag. Jag längtar mest efter torsdagen nu, jag vill verkligen verkligen åka hem till mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0