Away from the sun.

Det blev en rätt tuff dag idag trots allt. Lotta ringde och väckte mig vid 10.00 idag och bad mig komma in. Jag hoppade in i duschen, slängde i mig lite frukost, plattade håret, sminkade mig och begav mig till bussen vid 13.00. Vid 14.30 var jag på tidningen och där låg det nya nret, med mina artiklar i, och ropade på mig. Hela sju artiklar skrivna av mig publicerades i den, snacka om att jag är stolt (trots ett par tryckmissar). Tidningen blev förövrigt väldigt lyckad! Jag bläddrade i den och sen drog hela redaktionen till FM och tog ett par öl och diskuterade innehållet för nästa nummer, jag följde med, dock drack jag inga öl (vidrigt!). Det spånades, diskuterades och vi kom fram till en hel del vettiga saker. Jag kommer verkligen sakna det gänget fram tills vi ses igen!

Vid 18.30 åkte jag hem mot Mönsterås igen och bussresan var minst sagt jobbig. Med huvudvärk i bagaget var det skönt att komma hem. Jag pussade lite på Rickard, beställde mat, fick ont i magen, kollade på dokumentären "Victorias Hjärta" och nu ska jag spela en liten stund för att sedan tvätta av mig sminket och börja sova. Ciao and godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0