Nymphetamine.

Jag la mig i sängen efter maten och skulle vila en stund. Helt plötsligt känner jag hur sugen jag blev på att lyssna lite på Cradle of Filth (något jag inte har gjort på ett antal år) och nu när jag slog på en video på youtube blev jag väldigt sugen på att lyssna lite på Enslavement of Beauty också. Det är lite lustigt faktiskt, jag lyssnar sällan på sån musik nuförtiden, varför vet jag inte. Men ibland, som nu. Får man lust att göra saker igen. Som att lyssna på musik man förr lyssnade jämt på. Nu ska jag nog spela litegrann tror jag, sen blir det till att smsa Lotta och höra om morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

öjj, lyssnar du på enslavement of beauty :D coolt, det gör jag också :D

2007-11-25 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0