Bittersweet.

Den här dagen har ju inte varit något att hurra för direkt. Jag har varit grinig hela dagen och alla verkar ha vetat det och sedan drivit med mig ännu mer, vilket gjort mig ännu mer sur. Kul liksom, att man inte ens respekterar sina vänner? Ahwell, förhoppningsvis är dagen imorgon mycket bättre. Då ska vi på studiebesök på Dalakraft i Rättvik. Vi ska käka ute också, blir kul.

Förövrigt så var jag och simmade idag och vem träffade jag där om inte Jack? Det var hemskt kul att träffa honom och vi pratade nog i en timme innan vi bestämde oss för att göra det vi kommit dit för. Vi pratade om skolan, studenten, apun och filmer. Han är alltid så positiv Jack, sådan borde ALLA lärare vara, verkligen. Falu Praktiska ska skatta sig lyckliga som får honom!

Nu ska jag väl laga mig någonting att äta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0