Den första snön.

Det är den 11 oktober och den första snön föll utanför fönstret alldeles nyss. Det känns mysigt med å andra sidan vill jag inte att vintern kommer riktigt än. Så på så vis ska det bli skönt att få vara nere i Sverige i fem veckor och på så vis slippa den. Det är inte riktigt tid för snön ännu. Jag vill inte sätta på mig vinterskorna ännu.

Dagen har varit förvånansvärt bra. Det har inte varit ett dugg spänt mellan någon av oss, snarare tvärtom. Jag kom till skolan i mitten av historialektionen. Kände mig skittrött och skitseg. Mina ögon har aldrig gjort så ont som dom gjort idag. Men allt blev bättre när Heléne erbjöd sig att kramas en stund ^^ Och efter det gick jag, Carro och Heléne ut och åt. Det var trevligt.

Dagen i övrigt har varit bra också. Textarna har mediekommunikation nu och början av lektionen var typ hur kul som helst. Carro är kul, Jonna är kul, Yohanna är kul, Björn är kul. Alla är helt enkelt roliga. Nu lär jag avsluta, höres!

Rickard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0