Helgen.

Igår var jag som nämnt tidigare med Hanna och Linda. Dom kom hit till Falun runt ett och då drog vi och simmade en liten stund. Efter en promenad från Lugnet ner till stan så åkte vi hem till mig för att tillaga bakad potatis med kyckling&bacon röra - Mycket gott! Mätta och belåtna sjönk vi ner i soffan framför filmen Snygg, Sexig och Singel, den kan man verkligen se hur många gånger som helst utan att tröttna. Efter en massa onyttigheter fixade vi med täcken och kuddar för att senare en stund sova. Vi vaknade imorse och i alla fall jag var otroligt seg. Hanna och Linda lämnade mig vid 12 och det var en otroligt bra dag igår, tack flickor! Resten av dagen har gått åt till att slappa och just nu har jag tvättstuga, ska alldeles strax ner och hämta den. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0