Hem ljuva hem.

Jag sitter hemma hos mamma och pappa nu. Det är otroligt skönt att vara hemma igen, jag saknar det mer och mer när jag inte är här. I alla fall om man ser tillbaka på när jag precis flyttat härifrån, då ville jag i princip aldrig åka hem, nu vill jag alltid åka hem. Idag åkte jag in till Motala med pappa för att hämta mamma. Vi handlade mat och sådana saker. Myspys. Jag tittade även på en ny mobil men jag beslutade mig för att vänta till jul och mellandagsrean. Då kanske jag får samma telefon lite billigare, det är vad jag hoppas i alla fall. Jag beställde även tid hos Carina idag, så på onsdag kl 17 får jag äntligen färga bort min hemska utväxt.

Nu väntar jag på mat och senare ikväll är det idol som gäller.
Jag älskar Rickard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0