Here in your arms.

Den korta skoldagen blev lyckad trots allt jobbigt som hände igår, det tackar jag för. Vi gjorde inte så mycket på projektarbetet men jag skrev i alla fall ner mina frågor som jag ska använda senare. Sedan var det lunch som gällde och efteråt tvekade jag på att åka och simma, men duktig som jag var så gjorde jag faktiskt det. Imorgon blir det simning igen. Då kommer Hanna och Linda hit :) Vi ska simma, skönt! Sedan blir det väl lite tvtittande eller liknande. Jag tror att tjejerna sover hos mig, det vore trevligt, så här innan vi splittras och inte ses på sex veckor sen.

Ikväll är det Idol som gäller och jag ska äta tacos, igen. Åt det igår med 400g köttfärs är lite väl mycket för en person så det som blev kvar igår ska ätas upp idag, mums! Ska även plugga litegrann tror jag. Om ett tag, men först ska jag få pli på min mage som verkligen är jobbig idag. Jag har träningsvärk i låren också. Why? Dunno.

Rickard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0