I believe in you.

Klockan går och dagen går mot sitt slut, i alla fall för min del. Jag är trött och jag tror att det blir till att sova relativt snart. Jag känner att jag behöver skriva, men jag kan inte sätta mitt finger på vad jag behöver skriva och varför. Kanske för allt det som hände igår, det skulle vara en rimlig förklaring, men å andra sidan har dagen varit såpass bra mellan alla att jag inte borde känna denna ångest jag fortfarande känner lite av. Kanske går det över tills imorgon. Jag kanske bara behöver sova, i tid denna gång. Imorgon är det sista dagen för veckan och det ska bli otroligt skönt. Ska även simma imorgon, igen. Jag känner mig sjukt nyttig, men egentligen inte då jag fuskade senast idag, not good! Jag måste verkligen skärpa mig, Carro får ge mig en hårdare spark på måndag, såhär kan jag verkligen inte fortsätta. Jag älskar Rickard, godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0