Idioti.

Jag är stum. Låt mig vara.

Hade jag varit mig själv hade jag sagt att du överreagerade igår. Men jag orkar inte tjafsa emot. Jag är väl dum i huvudet, jag kan kanske inte tänka. Jag är inte felfri, är det en perfekt människa du söker kan du leta någon annan stans. Jag är anledningen till att du mår dåligt, eftersom det jag gjorde igår fick bägaren att rinna över. Det var ju verkligen inte min mening, som du tror. Jag vill inte att du mår dåligt över bilder på mig. Jag kan inte rå för att du tänker på dåliga saker när du ser mig. Förstå det. Sen att jag är glömsk.. är en sak. Idag får jag äntligen åka hem.

Edit:

Jag vill inte att du vill ha någon annan. Jag vill att du vill ha mig.. som jag är.
Hör av dig senare idag är du snäll, du är inte den enda som mår dåligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0