It's cold around me.

I torsdags kom mamma och pappa hit på besök. Tänkte kort sammanfatta vad som har hänt.

Torsdag: Mamma och pappa kom hit runt sju, vi käkade pizza och glodde på TV. Blev en rätt tidig kväll eftersom jag hade skola på fredagen. Men det var trevligt i alla fall.

Fredag: Jag åkte till skolan för att ha en meningslös lektion, sedan åkte mamma, pappa och jag på stan en stund innan vi kl 13.15 hade utvecklingssamtal på skolan. Efteråt åkte vi till Valbo köpcentrum. Där jag köpte mig ett par skor och ett par jeans. Kvällen avslutades med Idol och Eureka.

Lördag: Vi åkte in till stan för att lämna tillbaka mina jeans som gått sönder. Jag köpte även en ny jacka och lite nya underkläder. Vi åkte till ÖoB för att köpa mig en våg. Så nu kan jag följa min diet lite bättre och lättare. När vi kom hem runt 14 var det dags för tvättstuga och när det var klart rensade vi min garderob. På kvällen blev det kyckling till middag och vi glodde på Stockholm Live.

Idag: Pappa och jag handlade mat till mig, så nu har jag mat för några veckor igen. Mamma var snäll och dammsög och vi käkade god gryta. Nu har dom åkt hem och jag är ensam igen, vilket är väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0