Linköping.

Idag följde jag med Simone till Linköping och shoppade lite, jag tittade visserligen mest eftersom jag ska shoppa på torsdag. Men jag hittade en skitsnygg kofta på Vila och en klänning på Gina som jag ska köpa hade jag tänkt. Ska kolla om dom finns i Motala imorgon så slipper jag dra in till Linköping igen. Det är sådant som märks. Det var hur som helst kul att träffa Simone igen, ser henne så sällan nu när jag inte bor hemma och det blir inte alltid att vi ses när jag är hemma eftersom jag nästan jämt har späckat schema när jag kommer hem. Men det var kul i alla fall. Träffade min gamla lekisfröken Helena också, det var kul att se henne igen! Nu tänkte jag maila min APU handledare och sedan blir det nog dags för lite mat, är dock inte så hungrig.

Rickard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0