Musikbrist.

Jag tror att jag lider av musikbrist. Det blir inte mycket tid till att lyssna på musik när jag är här hos mamma och pappa, dels för att jag inte har något utrymme för mig själv där jag kan spela det jag vill lyssna på och dels för att jag inte orkar sitta vid datorn speciellt mycket om dagarna, jag är helt matt redan runt 21, helt sjukt med andra ord. Jag skulle kunna lyssna på musik via hörlurarna men jag är för lat för att gräva fram dom ur min proppade väska och jag blir bara distraherad av allt annat ljud runt omkring mig - inte bra. Hur som helst, jag behöver musik. Så imorgon ska jag se till och vakna i god tid, innan jag runt halv ett drar in till Motala, så att jag hinner lyssna på lite fin musik.

Klockan 21 blir det film - Welcome to the jungle. Om jag orkar hålla mig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0