Palla.

Jag har extremt tråkigt. Det kommer ingenting på TV, det finns ingen intressant att prata med på msn och Rickard sötnos spelar. Jag är rätt ensam, inte bokstavligt talat då. Men ja. Skitsamma. Imorgon ska vi tydligen iväg en sväng, på tisdag ska jag till Linköping med Simone, på onsdag ska jag till Motala och träffa Maria och så ska jag färga håret, på torsdag ska jag shoppa och på fredag åker jag till min älskling <3 En rätt proppad vecka, jag hinner tyvärr inte träffa alla jag vela. Men det får bli på jullovet istället. JAG LOVAR! Ni får förövrigt ursäkta min inaktivitet här på bloggen, det händer inte så mycket att skriva om här ute i bushen, här tar man det solo, äter ett päron och glor på lite Stockholm Live. Det är livet, det enda som saknas är älskling. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0