Pieces of me.

Jag verkar bara göra saker värre idag. Det är visserligen inte ovanligt i min vardag. Men jag ska inte klaga, andra människor har det värre. Jag har det bra till skillnad från svältande barn i Afrika och drabbade människor i länder där det är krig. Till skillnad från det har jag det väldigt bra. Jag antar att idag är en sån dag då jag mår bra, men ändå inte. Jag antar att det här är en dag då jag vaknat på fel sida men inte märkt av det förrän jag kommit hem från skolan. Förlåt om jag på något vis trampat någon på tårna. I'm having a bad day that's all.

Förövrigt så har vi varit på studiebesök på informationsavdelningen på Falu kommun.
Jag lämnade även in mitt arbete i psykologi, känns skönt! Nu ska jag börja på nästa.

"And it's obvious that you're dying, dying
Just living proof that the camera's lying
And open wide, 'cause this is your night
So smile, 'cause you'll go out in style
You'll go out in style

If you let me I could
I'd show you how to build your fences
Set restrictions, separate from the world
Because the ground that you hate to fight
Just blame the limelight

Don't look up
Just let them think
There's no place else
You'd rather be
And now you can't turn back
Because this road is all you'll ever have".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0