Studiebesök i Rättvik.

Idag har en del av klassen varit i Rättvik på studiebesök. På DalaKraft. Kändes väl inte som någon höjdare när man klev ur sängen imorse men det blev bättre när vi kom dit. Gunilla välkomnade oss - en helt gullig kvinna som sen när vi kom in i konferensrummet bjöd oss på otroligt goda mackor och te. Förövrigt var det verkligen hur intressant som helst, det här är nog till och med första studiebesöket i hela mitt liv då jag faktiskt antecknat en del. Vem föreläsaren är och hur han/hon är, är så viktigt för att det ska vara intressant att lyssna. Dessutom så fokuserade hon inte på att DalaKraft sålde el, utan hon gjorde det mer intressant för oss genom att reflektera detta med media o.s.v. Det var hur som helst kul och två timmar gick hur fort som helst! Efteråt gick vi till någon pizzeria och käkade, efter det så lämnade alla Rättvik förrutom jag, Martin och Carro. Vi drog till Fricks (tror jag att det hette?) och fikade i väntan på att klockan skulle bli 14.35. Vi diskuterade och diskuterade. Helt okej.

"De borde fan åka in på dårhus allihopa" -
Martin Olsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0