Sundance kid.

Jag borde sova nu, men ska jag vara ärlig känner jag mig inte speciellt trött längre. Mestadels för att jag städat och diskat sen jag sa att jag skulle göra det. Jag är nog trött, men jag känner inte av det. Bäst vore ändå att gå och lägga sig för att se om man till slut kan somna. Den här dagen har varit påfrestande på sina vis och imorgon väntar ännu en stor utmaning. Jag hoppas att det går bra. Går det inte bra ska jag simma för livet i simhallen efteråt för imorgon är det återigen simning som gäller. Jag finner ro i att simma. Att känna sig nästan tyngdlös och flyta runt och inte tänka på någonting alls. För att sedan avsluta allting i en avslappnande bastu och en härlig varmdusch. Imorgon är det fredag, imorgon börjar helgen, I really need it.

Jag älskar dig Rickard, du är det bästa för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0