Turn me around.

Nu är jag hemma. Ska strax städa bort all stearin från igår som jag så duktigt råkade spilla ut. Sedan ska jag ut med lite påsar med kartonger och skit i. Så slipper mamma och pappa möta den synen. Annars ser lägenheten bra ut. Vi hade historiaprov idag, jag tror att det gick fin fint faktiskt. Sedan bad skolsköterskan att jag skulle uppsöka läkare för min mage. Så det ska jag göra nästa vecka. För jag orkar inte ha ont i magen längre. Jag kommer som ni kanske listade ut i mitt förra inlägg inte vara inne så mycket på Internet i helgen eftersom mamma och pappa kommer hit. Men om jag inte skriver någonting förrän dom har åkt så lovar jag att uppdatera er senare när dom inte är här längre. Imorgon ska jag på utvecklingssamtal och efter det ska vi åka till Valbo, det ser jag fram emot. Sen ska jag laga min goda kyckling, så att dom får smaka den.

Nu ska jag alltså städa klart. På återseende, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas inte du dragit på dig magkatarr gumman ;/

2007-10-04 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0