Alla vi människor.

Alla val vi står inför. Alla vägar vi väljer att gå. Alla beslut vi måste ta och alla gånger vi måste resa oss upp igen. Det händer inte bara en gång, utan vid flera tillfällen i våra liv. Du gör saker du ångrar att du gjorde och du ångrar sådant du kanske inte vågade göra. Vi måste besluta oss för vad vi vill göra och pressen ligger där och klämmer oss på tårna så fort det blir stressigt. Vi vill prestera på högsta nivå och vi tycker inte om att bli nekade. Men faktum är, att alla de val vi gör som gör att vi måste gå olika vägar beslutar vi själva och klämmer det för hårt om tårna misslyckas vi och då är det vårt ansvar att resa oss upp igen. Det jag vill få fram är att allting vi gör har vi själva påverkat. Tänk efter nästa gång innan du säger ?det var inte bara jag? eller ?jag har inte gjort någonting, det var inte mitt fel?. Vi alla är skyldiga. Du, jag och alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0