I'm leaving soon.

För ett par månader sedan hittade jag (just då) en helt otroligt skön blogg. Jag har följt den ständigt och jag besöker den flera gånger om dagen. Givetvis är det Katrin Schulmans blogg jag snackar om. Kvinnan med det vassa språket och som bara spottade ut sina åsikter om allt och alla. Hur skönt var inte det? Att följa en människa som vågade stå för det som sas och skrevs? Nu har det tyvärr blivit jävligt tråkigt att läsa Katrins blogg. Det enda som nu nämns i denna blogg är hur hon ska gå ner ett par kilo och hur hon vill att alla gör som hon. Bantning hit och bantning dit. Det börjar bli jäkligt tråkigt. Till och med så tråkigt att Alex Schulman skriver mycket bättre nu (och det har jag aldrig tyckt innan). Skärpning Katrin Schulman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0