Önskelista 2007.

Det är inte sååå jättelångt kvar till min 18årsdag och jag har en låååång lista med saker som jag önskar mig. Tänkte vara snäll och lägga upp den här så att ni vet det. Och dessutom har jag ingenting annat bättre för mig. Haha!

Utan inbördes ordning:

  • Bok - Privat Mejlkorrespondens (Alex Schulman & Carolina Gynnings)
  • Bok - Det ska bli ett sant nöje att döda dig (Magdalena Graaf)
  • Film - 300
  • Film - The Number 23
  • Film - Vid din sida
  • Film - Första säsongen av Kyle XY
  • Musik - Sonata Arctica - Unia
  • Värmeljus
  • Smycken (www.kyssjohanna.se)
  • Presentkort
  • Plattång från OBH Nordica

Kommentarer
Postat av: Linda

THE NUMBER 23!! :D

2007-09-26 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0