Ingen nyttig dag.

Blev inte så mycket gjort idag faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag borde ha pluggat, det har jag inte gjort. Jag har varit helt utmattad idag. Så imorgon och resten av veckan blir en stressig och fullbokad vecka. Den kommer nog sluta med sena kvällar också då jag verkligen verkligen måste plugga.

Historia
Projektarbete
Matematik
Textkommunikation
Arbetsmiljö & Säkerhet
Svenska


Detta är vad som står på mitt schema. Dessutom ska jag hinna med att börja med träningen igen, dvs simningen. Så på tisdag blir det första passet, någon som vill följa med? :) Euhm, ska dessutom storstäda lägenheten också, känner att det behövs. Det finns säkert mer som måste göras. Måste tvätta lite för hand också, har inte tvättid förrän den 22a. Så det är ett tag kvar. Det var en update. Kanske inte blir så mycket denna veckan då jag har så mycket att göra. Men så snart det lugnat ner sig kommer ni att märka av det här i bloggen. Ny design är på G dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0