Jag älskar dig.

Hemma från Dublin igen och det är hur skönt som helst vill jag lova. Även om det är rätt ensamt nu när man delat rum med nio andra människor i fem dagar. Men jag kommer nog över det också. Det är skönt att inte behöva trängas, att inte behöva köa till toaletten eller duschen, haha! Men jag har haft det roligt. Kommer att publicera lite bilder och videoklipp på resan när jag hinner och berätta om hur allt var, men just nu så orkar jag inte.

Jag ska laga mat - wok med kokosmjölk och tandoori + keso <3 Sen ska jag plugga och ta en dusch, ikväll är det Parlamentet också, det måste jag se! Euhm, hade inte så mycket mer att berätta just nu. Ciao!

Daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0