Jag leder dig genom mörkret.

Hål i två timmar.. Ingen höjdare direkt. Jag har ingen ork och jag vill bara hem och plugga. Det är dom sista dagarna innan deadline för vårt projektarbete och det känns lite småstressigt. Allt är lite huller om buller och jag vet inte riktigt vad som är klart och inte. Men jag antar att det är så dagarna innan tryck. I alla fall på de flesta tidningarna. Nu är det i alla fall sista veckan med så här mycket stress. Nästa vecka går jag bara i skolan på måndag. På tisdag åker skolan till Stockholm för att gå på olika studiebesök. Sen efteråt ska vi på svenskan stanna kvar och gå på Dramaten och se Hamlet. Övernattar i Stockholm och dagen därpå åker jag hem till mamma och pappa. Helt otroligt skönt. Nu vet ni. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0