Take it slow.

Hemma nu, har varit en rätt så produktiv dag idag. Började bra med mitt högskolepaper, ska fortsätta med det om en liten stund. Är det någon som läser min blogg som har en vettig kommentar om fildelningsproblemet, så får ni gärna höra av er ([email protected]) jag har nämligen en enkät som behöver besvaras av seriösa människor ang. detta!

Ska även packa lite och fixa inför helgen, blir ju borta från och med imorgon. Det innebär alltså att pausen blir rätt så inaktiv i några dagar framöver, men inte helt död, hoppas jag! Euhm, det var det. Ciao!

Kommentarer
Postat av: annis

är det samma som jag svarade på förut?
behöver väl inte göra den igen isåfall :]
är det nåt annat, ställer jag upp.

2008-04-28 @ 17:23:01
URL: http://akolan90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0