This is for me.

En kanondag måste jag säga. MVG i Projekt&Företagande samt Mediekommunikation! Sen var jag och Jonna in på Lindex en sväng för att jag skulle kolla på en skjortklänning jag sett på deras hemsida, hittade den inte. Men jag hittade dock kläder för över 2000;- som jag köpte för YNKA 270;- Det ni, det kallar jag ett kap! Deras reakläder kostade 30;- oavsett tidigare pris. Vi gick dit två gånger och jag hittade saker båda gångerna, haha :) Sen så köpte jag ett nytt BHset också, för 200;- så nu är jag 470;- fattigare. Men jag fick mycket för det :)

Var även och svullade på Donken med Carro, eller ja, hon svullade inte, jag gjorde :P Som vanligt. Jag måste verkligen verkligen skärpa mig snart, annars kommer jag väga 400kg och ligga till sängs året om, usch usch! Nu ska jag titta på Made och sen ska jag nog plugga litegrann, det behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0