Update.

Det har inte hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden, därav den glesa uppdateringen. Euhm, jag ska i alla fall åka till Daniel idag, för första gången. På något vis har vi alltid varit här, det har liksom bara blivit. Men idag så åker jag in till Borlänge och möter upp honom och sedan åker vi hem till honom, nice :) Jag ska plugga lite idag också hade jag tänkt. Speciellt projektarbetet och historian. Duscha lär jag göra också och städa.

Just det! Nästa vecka börjar nog världens bästa serie (efter KyleXY såklart) nämligen Dirty Sexy Money. Jag såg den för första gången när jag bodde hos Nicolas i Kalmar när jag hade praktik. Jag fastnade på en gång. Så jag har redan sett de första 10 avsnitten, men jag kan se dem igen. Om och om igen :D Jag tycker verkligen att ni ska ge den serien en chans! Dessutom är ju Seth Gabel, som spelar Jeremy Darling så otroligt snygg! Se seriens första avsnitt på torsdag kl 21 på Kanal 5 :)

En annan sak är att jag åker till Dublin på tisdag med ett gäng från skolan. Har nog inte nämnt det tidigare här i bloggen, men dit ska jag i alla fall. Kommer hem på lördagen sen någon gång. Ska bli kul, även om jag egentligen inte har tid med såna roligheter.

En update ja. Vi hörs :)

image57

Kommentarer
Postat av: rania

love kyle xy!

2008-04-04 @ 14:10:33
URL: http://ranias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0