Uppdatering.

Helgen var lika underbar som vanligt. Han får mig att må så otroligt bra och jag är tacksam för att han finns i mitt liv :) <3 Dock så tog helgen slut alldeles för snabbt, jag vill alltid vara med dig.

Euhm, imorgon är den enda dagen i skolan denna vecka. För på tisdag åker vi till Sthlm, stannar där till onsdag och på onsdag morgon sätter jag mig på bussen för att åka hem till mamma och pappa. Väl där ska jag ta det lugnt, klippa mig och sen i helgen ska vi förmodligen ner till Kalmar en sväng. Men det sistnämnda återstår att se, beror på om lägenhetsägaren hör av sig eller inte. Där här ni en liten uppdatering. Ciao!

Nu återstår det lite plugg:


Historia
Svenska
Textkommunikation
Psykologi
Religion
Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0