Ännu ett misslyckat krogbesök.

Jag har ju som ni vet varit en sväng ner till Skåne. Jag har besökt familjen Dahlbäck och jag har varit med min bästa vän Josephine. Vi har som alltid haft otroligt roligt, men även rätt långtråkigt (söndagar ni vet). Vi har varit i Ullared och shoppat järnet, vi har tittat på film, vi har käkat tacos, massor av godis, chips, färgat mitt hår och självklart har vi hunnit med en hel tjejsnack, som alltid! Jag trivs så oerhört bra där nere i skåne och hos Josephine att det varje gång är lika tråkigt att åka därifrån. Men om någon vecka, bor vi endast två timmar ifrån varandra med tåg och det är ett STORT plus :) Jag tänkte bjuda på lite bilder från dagarna som varit.


Sötnosen själv <3


Vi - innan jag hade färgat håret mörkt.


Vi - efter att jag hade färgat håret mörkt ;)


Nu kommer hela familjen Dahlbäck att sucka xD - Men min älskling Ozzy!


Oh yeah, One more, Come on! (internskämt)


Vi bakade smaskiga bullar, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0